۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۳۱۰۳۲

اجرای طرح پژوهش محور در همه سطوح تحصیلی جامعه‌الزهرا

اجرای طرح پژوهش محور در همه سطوح تحصیلی جامعه‌الزهرا
خانم یوسفی از اجرای طرح پژوهش محور در سطوح تحصیلی دو، سه و چهار جامعه الزهرا(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم افتخار یوسفی، معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه برگزاری آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ که امروز (جمعه، ۱۹ اسفند) در این مؤسسه علمی و مراکز استان‌های کشور برگزار شد، با اشاره به پذیرش نخبگانی، عنوان کرد: سیاست جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پذیرش همانند سال‌های گذشته بر اساس پذیرش نخبگانی است تا طلبه‌های مستعد و باانگیزه را برای تحصیل علوم دینی جذب کنیم.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه نتایج آزمون کتبی اوایل اردیبهشت اعلام می‌شود، گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی استعدادسنجی می‌شوند تا بر اساس استعداد و علاقه‌مندی که دارند در کارویژه‌های مختلف فعالیت کنند.

خانم یوسفی یادآور شد: امسال علاوه بر استعدادسنجی، تست‌های شخصیت‌شناسی را هم برای داوطلبان خواهیم داشت تا شناخت بهتری از طلاب برای تعامل بیشتر داشته باشیم، همچنین داوطلبانی که دارای مشکل هستند، تحت مشاوره قرار می‌گیرند.

وی در ادامه به اجرای طرح آموزش پژوهش محور برای همه سطوح تحصیلی اشاره کرد و گفت: در این طرح، تلاش بر این است که طلاب به جای اینکه حجم قابل ملاحظه ای از اطلاعات را انباشت کنند، روش دقیق فهم متن و استفاده از منابع، تحلیل و نقادی را در سطوح بالاتر بیاموزند و افراد صاحبنظر و تأثیرگذار در عرصه تولید دانش و پیشرفت علمی جامعه باشند.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: بانوان طلبه علاوه بر تحصیل علوم حوزوی، آموزش مهارت‌ها را در کارویژه‌های طلبگی خواهند داشت تا با کسب مهارت‌های مورد علاقه خود در جامعه حضور فعال داشته باشند.

نتایج آزمون ورودی از طریق سایت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات