۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۷۳۱۰۹۱

انتظار یعنی آماده باش

انتظار یعنی آماده باش
به مناسبت ایام میلاد حضرت حجت بن الحسن (عج) گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب را در این مورد می‌خوانیم.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا،  به مناسبت ایام میلاد حضرت حجت بن الحسن گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب را در این مورد می‌خوانیم:

اگر به سمت صلاح نزدیک بشویم ظهور نزدیک خواهد شد.

شما مردم عزیز - بخصوص شما جوانان - هرچه که در صلاح خود، در معرفت و اخلاق و رفتار و کسب صلاحیتها در وجود خودتان بیشتر تلاش کنید، این آینده را نزدیکتر خواهید کرد. اینها دست خود ماست.

اگر ما خودمان را به صلاح نزدیک کنیم، آن روز نزدیک خواهد شد؛ همچنان که شهدای ما با فدا کردن جانِ خودشان آن روز را نزدیک کردند. نسلی که برای انقلاب آن فداکاریها را کردند، با فداکاریهای خودشان آن آینده را نزدیکتر کردند. هرچه ما کار خیر و اصلاح درونی و تلاش برای اصلاح جامعه انجام دهیم، آن عاقبت را دائماً نزدیکتر می‌کنیم.

انتظار یعنی آماده باش

«انتظار یعنی چه؟ انتظار به معنای مترصّد ‌بودن است. در ادبیّات نظامی یک‌ چیزی داریم به نام «آماده‌باش»؛ انتظار یعنی «آماده‌باش»! باید «آماده‌باش» باشیم.

انسان مؤمن و منتظر، آن‌کسی است که در حال «آماده‌باش» است. اگر امام شما که مأمورِ به ایجاد عدالت و استقرار عدالت در کلّ جهان است، امروز ظهور بکند، باید من و شما آماده باشیم. این «آماده‌باش» خیلی مهم است؛ انتظار به این معنا است.
انتظار به معنای بی‌‌صبری کردن و پا به زمین کوبیدن و چرا دیر شد و چرا نشد و مانند اینها نیست، انتظار یعنی باید دائم در حال «آماده‌باش» باشید.

انتظار یعنی آماده باش

ارسال نظرات