۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۷۳۱۱۶۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

بانوان در رویدادها و رخدادهای ملی نقشی تاثیرگذار و کلیدی دارند

بانوان در رویدادها و رخدادهای ملی نقشی تاثیرگذار و کلیدی دارند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: بانوان در طول انقلاب اسلامی همیشه در عرصه های سیاسی و فرهنگی حضوری با بصیرت و با بینش داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز با بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: بانوان و زنان این مملکت همواره در عمل نشان دادند که در رویدادها و رخدادهای ملی نقشی تاثیرگذار و کلیدی دارند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: بانوان این مملکت هم در هشت سال دفاع مقدس و هم بعد از پایان جنگ تحمیلی در همه عرصه های فرهنگی اجتماعی و مذهبی حضوری تاثیرگذار داشته اند و این نشان می‌دهد که بانوان در این کشور جایگاه ویژه ای دارند.

آیت الله علما تاکید کرد: باید نگاه ما به قشر عظیم بانوان یک نگاه تخصصی و کاربردی باشد، زیرا بخش اعظمی از جمعیت کشور را زنان و دختران تشکیل می دهند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز بسیج خواهران در جهان می درخشد و این امر موضوعی بی نظیر می باشد که نمونه آن در هیچ جای دنیا دیده نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بانوان در طول انقلاب اسلامی همیشه در عرصه های سیاسی و فرهنگی حضوری با بصیرت و با بینش داشته اند و همین امر رمز موفقیت زنان در جامعه اسلامی و این نظام بوده است.

وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: اندیشمندان اسلامی ایمان دارند که زنان و بانوان مسلمان از ارکان مهم جامعه اسلامی هستند./1400/

ارسال نظرات