۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۳۱۰۲۱
امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب:

باید قدردان امنیت کشورمان باشیم

باید قدردان امنیت کشورمان باشیم
کرمانشاه ـ ماموستا ثنایی گفت: امنیت در جامعه یکی از ابتدایی ترین نیازهای همه ماست و از همین رو از زحمات و ایثارگری های سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملارشید ثنایی در خطبه های این هفته نماز جمعه مردم اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: امنیت در جامعه یکی از ابتدایی ترین نیازهای همه ماست و از همین رو از زحمات و ایثارگری های سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی می کنیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب گفت: امروز باید به خوبی قدر امنیتی که در کشور است را بدانیم، زیرا با نگاهی به کشورهای همسایه می بینیم که آنان به علت نبود امنیت چه مشکلات بزرگی دارند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انسان باید به گونه ای زندگی کند که آخرت خود را بسازد، تاکید کرد: آخرت همه ما انسان ها با توجه به اعمال ما ساخته می شود لذا چه بهتر که با کردار درست و نیک خود زمینه سعادت واقعی را برای خویش مهیا سازیم.

ماموستا ثنایی عنوان داشت: یکی از سنت های اسلامی، سنت صله رحم است، این سنت نیکو باعث طول عمر و برکت به زندگی انسان می شود، بنابراین باید برای گسترش این فرهنگ بسترسازی کنیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب گفت: خانواده مقدس ترین بنیان در اسلام است، لذا باید هر آنچه که اساس خانواده را به خطر می اندازد را از ساحت خانواده خود دور سازیم و در زمینه اصلاح و اعتلای اعضای خانواده خود و خویشاوندان کوشا باشیم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سال نو، اظهار کرد: در آستانه سال جدید و جشن نوروز قرار داریم با این وجود مشکلات اقتصادی باعث شده است که برخی از خانواده ها نتوانند که نیازهای اقتصادی خود را حل کنند، لذا شایسته است که در این روزها از هم نوعان خود دستگیری کنیم.

ماموستا ثنایی با اشاره به اینکه باید فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه اسلامی نهادینه شود، بیان داشت: از خداوند متعال خواهانیم که سال پیش رو برای همه به ویژه ملت ایران و جهان اسلام، سالی سرشار از پیروزی، آرامش و صلح باشد./1400/

ارسال نظرات