۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۳۱۱۸۴
حجت الاسلام ملکی:

کانون های مساجد ظرفیتی عظیم برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن هستند

کانون های مساجد ظرفیتی عظیم برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن هستند
حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه کانون مساجد ظرفیتی عظیم برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن هستند، گفت: تقویت بعد اعتقادی نسل امروز خنثی کننده توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی ملکی، ظهر امروز در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم تقی زاده این شهرستان، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی عظیم برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد هستند.

امام جمعه کوهنانی با اشاره به توطئه های دشمن برای گمراهی نسل امروز و کم رنگ کردن ارزش ها، افزود: دشمن امروز در قالب جنگ ترکیبی نسل جوان را هدف قرار داده و با تقویت برنامه های دینی و فرهنگی باید به مقابله با این جنگ بپردازیم.

وی با بیان اینکه تقویت فرهنگ دینی و اعتقادی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان، مهم ترین گام در مقابله با توطئه دشمن است، گفت: باید بین نسل امروز آگاهی بخشی و بصیرت افزایی صورت گیرد.

حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی برای تقویت هر چه بیشتر روحیه دینی و اعتقادی نسل امروز و مقابله با توطئه‌های دشمنان هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید با برنامه ریزی صحیح فرهنگی تمام نقشه های شوم آنها را خنثی کنیم، گفت: باید نسل جوان را به الگوگیری از اهل بیت دعوت کنیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات