۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۳۱۱۴۸
امام جمعه بروجرد:

کانون های مساجد ظرفیتی برای احیای فعالیت مسجد محور هستند

کانون های مساجد ظرفیتی برای احیای فعالیت مسجد محور هستند
حجت الاسلام حسینی به اهمیت نقش و جایگاه مساجد اشاره کرد و گفت: کانون مساجد ظرفیتی برای احیای فعالیت مسجد محور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز در دیدار با مدیر و کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان که به مناسبت بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مراکزی برای احیای فعالیت های مسجد محور و جذب اقشار مختلف هستند.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت هماهنگی بین فعالین مساجد برای تقویت برنامه های مسجد محور تأکید کرد و افزود: کانون های فرهنگی و هنری مسجد در تقویت برنامه های فرهنگی مساجد و جذب جوانان به فرهنگ دینی نقش بسزایی دارند.

 وی اظهار کرد: تقویت فرهنگ دینی و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده اند که تا مساجد آباد و پر جمعیت هستند، نمی توانند کاری از پیش برند، حضور جوانان در مساجد خنثی کننده توطئه دشمنان است.

وی بر ضرورت رونق مساجد  و تقویت برنامه های فرهنگی  و مذهبی و مسجد محور تأکید کرد و گفت: تقویت و گسترش برنامه های فرهنگی موجب رونق مساجد و افزایش جذب جوانان به مساجد می شود.

حجت الاسلام حسینی در پایان تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان ایفای نقش کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات