۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۷۳۱۲۵۲
امام جمعه معمولان:

حوزه و روحانیت در حساس ترین مقطع تاریخی قرار دارند

حوزه و روحانیت در حساس ترین مقطع تاریخی قرار دارند
حجت الاسلام آروانی با اشاره بتوطئه دشمن در جنگ ترکیبی گفت: امروزه حوزه علمیه و روحانیت در حساس ترین مقطع تاریخی قرار دارند و باید در برابر توطئه دشمن هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام ابوالحسن آروانی، در برگزاری شورای پذیرش حوزه علمیه امام رضا(ع) در شهرستان معمولان با بیان اهمیت حوزه های علمیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروزه حوزه های علمیه و روحانیت شیعه در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی خویش قرار دارند.

امام جمعه معمولان با اشاره به توطئه های دشمن افزود: امروزه حوزه علمیه با یکی از دشوارترین مسئولیت های خویش روبرو هستند که برنامه ریزی و هماهنگی، حرکت و هوشیاری بیشتری می طلبد.

وی عنوان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی و جنگ نرم امرو به دنبال گمراه کردن نسل جوان و ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان بوده و راه مقابله با این توطئه های دشمن بصیرت و هوشیاری است.

حجت الاسلام آروانی بیان کرد: با بهره مندی از ظرفیت حوزه و تبلیغ به موقع و اثرگذار باید در برابر توطئه های فرهنگی دشمن ایستادگی کرد.

وی عنوان کرد: راه خنثی سازی این دسیسه های فرهنگی بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه به ویژه بین نسل جوان و ارتقای اخلاق و معنویت بوده و با ترویج و تبیین ارزش ها باید نسل امروز را در برابر توطئه های دشمن مصون ساخت.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات