۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۷۳۱۴۰۹
بررسی عملکرد جهادگران حوزوی در زلزله خوی(۳)؛

خدمت رسانی به مردم از اهداف اصلی گروه جهادی مدرسه امام خمینی ۲ بود

خدمت رسانی به مردم از اهداف اصلی گروه جهادی مدرسه امام خمینی ۲ بود
نماینده گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی ۲ تهران گفت: خدمت رسانی به مردم از اهداف اصلی گروه جهادی ما است و ما خدمت به مردم را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، شهاب الدین علامه نماینده گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی ۲ تهران در نشست «بررسی عملکرد و اقدامات طلاب و گروه های جهادی در زلزله شهرستان خوی» که به همت دبیرخانه ستاد حوزوی مواجهه با حوادث غیر مترقبه و با مشارکت خبرگزاری رسا در سالن شهید دهقانی این رسانه حوزوی برگزار شد، اظهار داشت: ما برای بحران ها، یک سری اهدافی را در گروه جهادی خود تعریف کرده‌ایم که خدمت رسانی به مردم از اهداف اصلی گروه جهادی مدرسه امام خمینی ۲ است و ما خدمت به مردم را وظیفه خود دانسته و همیشه در کنار مردم و ملت خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از سیاست های گروه جهادی ما اصلاح ذهنیت مردم نسبت به روحانیون و حوزه های علمیه است و اینکه مردم حضور روحانیون را در عرصه های مختلف احساس کنند خود، کمک بزرگی به تغییر مثبت افکار و رفتار مردم جامعه خواهد کرد.

شهاب الدین علامه ابراز کرد: یکی دیگر از راهبردهای ما در گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی ۲ نشر معارف دین به صورت عملی است و آموزش فعالیت و کار گروهی و تشکیلاتی به طلاب نیز یکی دیگر از راهبردهای این گروه است که یکی از نتایج کار تشکیلاتی این است که سبب مسئولیت پذیری طلاب علوم دینی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به وقوع زلزله خوی و نیاز مردم به خدمات عمومی و کمک رسانی اظهار داشت: یکی از بحران هایی که ما در زلزله خوی با آن مواجه بودیم و در توان گروه جهادی ما بود این بود که مردم شهر زلزله زده نیاز به خدمات و خورد و خوراک داشتند که ما در این راستا وارد عمل شده و توانستیم با فعالیت‌های گسترده، اقدامات خوبی را در این زمینه انجام دهیم.

خدمت رسانی به مردم از اهداف اصلی گروه جهادی مدرسه امام خمینی ۲ بود

ارسال نظرات