۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۳۱۵۹۳

تدوین برنامه «سی روز، سی قرائت» به مناسبت فرا رسیدن «ماه رمضان»

تدوین برنامه «سی روز، سی قرائت» به مناسبت فرا رسیدن «ماه رمضان»
کرمانشاه - سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از انسجام برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حسین جلیلی با تایید این خبر اظهار داشت: تلاوت، تفسیر، مفاهیم و مسابقه از جمله برنامه های حوزه قرآنی شهرداری در ماه مبارک رمضان است که با محوریت فرهنگسرای قرآن و عترت(ع) انجام می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: از همه‌ی پتانسیل ها و ظرفیتهای موجود استفاده می‌کنیم تا امسال، متفاوت تر از سالهای گذشته، برنامه های ماه مبارک رمضان را برگزار نماییم.

جلیلی افزود: سازمان فرهنگی شهرداری در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان، به صورت روزانه با تدوین کلیپ هایی قرآنی با موضوعات مختلف، این رهنمودها را تحت عنوان «سی روز، سی قرائت» و در ایام ماه مبارک بر روی خروجی های مجازی شهرداری قرار دهد.

وی ابراز داشت: شروع ماه مبارک رمضان، در حقیقت عید بزرگی برای مسلمانان است. چون ماه ضیافت الهی است، در این ماه فقط مؤمنین و کسانی که اهل ورود در این ضیافتند، بر سر سفره پروردگار منان و کریم می‌نشینند. این، غیر از سفره عام کرم الهی است که همه انسان‌ها بلکه همه موجودات عالم از آن بهره‌مندند؛ این سفره خواص و ضیافت خاصان پروردگار است./۱۴۰۰/

ارسال نظرات