۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۷۳۱۷۹۷
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه ای؛

۱۲ فروردین روز اتحاد ملی و تحقق مردم‌سالاری دينی است

۱۲ فروردین روز اتحاد ملی و تحقق مردم‌سالاری دينی است
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: یوم‌الله ۱۲ فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روز غرور و سربلندی ملت مسلمان ایران است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بمناسبت یوم الله 12فرودین «روز جمهوری اسلامی» طی اطلاعیه ای مراسم بزرگداشت این روز را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله 12 فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلّی حکومت عدل الهی و روز غرور و سربلندی ملت مسلمان ایران و روز اتّحاد ملی در جامة عمل پوشاندن به شعار آرماني «استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي» و تحقّق مردم‌سالاري ديني است.

يوم‌الله بزرگ و تاريخ‌سازي كه از سوي رهبر كبير انقلاب و احياگر اسلام ناب محمدي صلی الله علیه وآله وسلم حضرت امام خميني «رضوان‌الله‌تعالي‌عليه» به حق، روز نخستين حكومت الله و از بزرگترين اعياد مذهبي و ملّي كشور معرّفي گردید و مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی نیز روز ۱۲ فروردین را به عنوان روز جمهوری اسلامی، یکی از مهمترین اعیاد ملت ما در میان ایام الله و خاطره‌های انقلاب دانستند و بر لزوم بزرگداشت آن تأكيد ويژه‌اي نمودند.

جمهوری اسلامی با نفی نظام‌های سیاسی مسلط بر دنیا، الگویی جدید و شیوه‌ای نوین از حکومت‌داری را به جهانیان ارائه کرد و امروز در بهار چهل و پنجمین سال از حیات طیبه انقلاب‌اسلامی آنچه بیش از همه مستکبران و دشمنان این ملت و نظام را دچار وحشت و هراس کرده، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های روزافزون این نظام الهی است که پویا و بالنده‌تر از همیشه، راه پرفروغ خود را ادامه داده و زمینه را برای معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی جهانی حکومت اسلامی فراهم کرده است.

لذا آحاد مردم بصير و وفادار به آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي را به گرامي‌داشت شايسته و باشكوهِ اين رخداد تاريخي و مناسبت مهّم دعوت و به آگاهي مي‌رساند در همين رابطه و در سالروز وفات ام المؤمنین حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها و ایام پرفیض ماه مبارک رمضان، مراسمی در شب و روز دوازدهم فروردين‌ماه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله عليها برگزار خواهد شد.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قم

ارسال نظرات