۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۳۱۸۲۳

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «روایت جهاد» در قم

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «روایت جهاد» در قم
مهلت ارسال آثار به جشنواره هنری، ادبی و خبری «روایت جهاد» در استان قم، تا پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، محسن صابری دبیر جشنواره استانی «روایت جهاد» اعلام کرد: ارسال آثار به جشنواره هنری، ادبی و خبری «روایت جهاد» استان قم با توجه به ادامه برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز، تا پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

وی محوریت جشنواره روایت جهاد را جهاد تبیین و خدمت جهادی دانست و گفت: این جشنواره با توجه به پیام ۹ بندی مقام معظم رهبری به اعضای گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی و در راستای ترویج و گفتمان سازی فرهنگ و روحیه جهاد بین مردم، انعکاس و اطلاع‌رسانی هنرمندانه و رسانه‌ای فعالیت‌های گروه‌های جهادی استان قم برپا شده است.

دبیر جشنواره استانی روایت جهاد اظهار کرد: از ابتدای بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تا کنون، بیش از ۵۰۰ اثر در قالب‌های مختلف هنری، ادبی و خبری به جشنواره ارسال شده است.

وی عنوان کرد: فیلم داستانی، مستند، انیمیشن، موشن گرافی، موسیقی و نماهنگ، کلیپ و پادکست، فیلم موبایلی، عکاسی حرفه‌ای، عکاسی با موبایل، نقاشی و تصویرگری و اینفوگرافی، قالب‌های مختلف برای ارسال اثر در بخش هنری جشنواره است.

صابری با بیان اینکه فیلمنامه و نمایشنامه، شعر و داستان، خاطره و دلنوشته و پژوهش، قالب‌های بخش ادبی جشنواره هستند، اضافه کرد: خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، تیتر، مستند گزارشی و خبری نیز قالب‌های بخش خبری جشنواره است.

وی در خصوص امتیازات و جوایز این جشنواره، گفت: برنامه ریزی شده تا علاوه بر اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی به برگزیدگان، حمایت‌هایی نیز برای تولید آثار جدید در زمینه جهاد و روحیه خدمت‌رسانی صورت پذیرد.

دبیر جشنواره استانی روایت جهاد خاطر نشان کرد: این جشنواره به همت مرکز مطالعات و هدایت‌ حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم، در راستای برگزاری جشنواره ملی جهادگران برپا می‌شود و آثار دریافتی برای مرحله کشوری نیز ارسال خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره هنری، ادبی و خبری «روایت جهاد» با مراجعه به درگاه اینترنتی www.revayat.jahad.ir یا آدرس @revayatejahadd و شماره تلفن ۰۹۹۱۹۱۵۲۰۲۴ در پیام‌رسان‌های داخلی، ارسال تولیدی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

همچنین ساختمان سازمان بسیج سازندگی استان قم، واقع در کوچه ۲۲ خیابان امام خمینی (ره) شهر مقدس قم، آمادگی دریافت حضوری آثار ارسالی به جشنواره را در ساعات اداری دارد.

ارسال نظرات