۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۷۳۱۸۵۰
نماهنگ؛

موضع صریح رهبر انقلاب

موضع صریح رهبر انقلاب
ملّت ایران جبهه‌ی مقاومت را حمایت می‌کند. ما حمایت از جبهه‌ی مقاومت را صریحاً اعلام می‌کنیم، و حضور در جنگ اوکراین را قاطعاً رد می‌کنیم.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای در رابطه با جنگ اوکراین و موضع جمهوری اسلامی نسبت به آن می فرمایند: «ملّت ایران جبهه‌ی مقاومت را حمایت میکند. ما حمایت از جبهه‌ی مقاومت را صریحاً اعلام می‌کنیم، و حضور در جنگ اوکراین را قاطعاً رد می‌کنیم. بدروغ ادّعا کردند که ایران در جنگ اوکراین مشارکت دارد؛ ابداً چنین چیزی نیست؛ ما هیچ مشارکتی نداریم. جنگ اوکراین را در واقع آمریکا راه انداخت؛ برای گسترش ناتو به سمت شرق، مقدّمات این جنگ را در واقع آمریکا به وجود آورد؛ الان هم بیشترین سود را، بیشترین بهره را آمریکا از جنگ اوکراین میبرد. مردم اوکراین بیچاره‌ها دچار مشکلند، سودش را کارخانجات اسلحه‌سازی آمریکا میبرند؛ لذا با اتمام جنگ اوکراین همراهی نمی‌کنند؛ آمریکا مانع کارهایی است که باید انجام بگیرد تا این جنگ تمام بشود و نمیگذارد؛ آنها از اتمام جنگ اوکراین ناراضی هستند.» ۱۴۰۲/۰۱/۰۱

رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، نماهنگ «موضع صریح» را منتشر می‌کند.

تعداد بازدید : 0
ارسال نظرات