۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۳۱۸۷۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

دشمن می‌خواهد جمهوریت و اسلامیت را از نظام ما بگیرد

دشمن می‌خواهد جمهوریت و اسلامیت را از نظام ما بگیرد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: دشمن می‌خواهد که جمهوریت و اسلامیت را از نظام ما بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در مراسمی که به مناسبت ۱۲ فروردین در کرمانشاه و با حضور روحانیون و فعالان سیاسی و فرهنگی این استان برگزار شد، اظهار داشت: 12 فروردین برای همه ما ملت ایران یک عید بزرگ ملی محسوب می شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ رسماً تحکیم یافت و در جهان اولین حکومت اسلامی بود که به صورت رسمی کار خود را آغاز نمود.

این عالم کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از هجمه های فرهنگی و سیاسی دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: دشمن تلاش بسیار زیادی برای از میان برداشتن حجاب و عفاف زنان مسلمان بویژه بانوان ایرانی در دستور کار خود دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین حجتی تاکید کرد: این تلاش های فرهنگی دشمن در ماه‌های اخیر علیه حجاب بی‌سابقه بوده است لذا نباید در این باره سکوت پیشه کنیم.

وی افزود: بنده به نمایندگی از قشر فرهنگی و مذهبی استان از سکوت برخی نهادهای فرهنگی در برابر این هجمه دشمنان گله مند هستیم و امیدواریم که رویه خود را عوض نمایند زیرا ارکان فرهنگی کشور امروز به شدت زیر آتش توپخانه فرهنگی دشمن قرار دارد.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دشمن می‌خواهد که جمهوریت و اسلامیت را از نظام ما بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های دشمنان این انقلاب گسترش تفکر سکولاریسم در کشور به ویژه در میان نسل جوان است زیرا با این کار اسلام پویا را به یک اسلام منفعل و یک اسلام آمریکایی تبدیل خواهد کرد و این موضوع برای هیچ کدام از دلسوزان این نظام قابل تحمل نخواهد بود./1400/

ارسال نظرات