۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۷۳۱۸۹۳
آیت الله کعبی در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب:

مجمع نمایندگان طلاب باید در تراز حوزه انقلابی باشد

مجمع نمایندگان طلاب باید در تراز حوزه انقلابی باشد
عضو هیأت رئیسه جامعه مدرسین گفت: بنده به مجمع نمایندگان طلاب معتقدم و آن را نیاز امروز حوزه های عملیه می دانم و این مجمع باید در تراز حوزه علمیه انقلابی قرار بگیرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی در دیدار رئیس و نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب، ضمن تأکید بر ارتباط مستمر با طلاب و فضلا، اظهار داشت: رسالت اصلی مجمع نمایندگان طلاب، جهاد تبیین است و باید این جهاد را در سه محور «مجمع نمایندگان با طلاب و فضلا»، «مجمع نمایندگان با مردم و امت اسلام» و «مجمع نمایندگان با مسئولین» انجام دهد.

عضو هیأت رئیسه جامعه مدرسین ضمن تقدیر از فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب و فضلا ابراز داشت: بنده به مجمع نمایندگان طلاب معتقدم و آن را مجمع مؤثر و نیاز امروز حوزه های عملیه می دانم؛ پس این مجمع باید در تراز حوزه علمیه انقلابی قرار بگیرد.

همچنین در این دیدار که با حضور حجج اسلام والمسلمین موسوی و سعیدی به عنوان نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه، اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب و هیأت رئیسه آن در تلاشند تا مطالبات امامین انقلاب و مراجع عظام تقلید را به منصه ظهور برسانند.

وی ابراز داشت: با تقسیم کاری که در هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب انجام پذیرفته، هر یکی از اعضای هیأت رئیسه نظارت بر پنج مجمع استانی و تعدادی از کمیسیون ها را بر عهده داشته تا شاهد ثمرات بهتر باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب، جهاد تبیین را از مسائل مهم مجمع نمایندگان دانست و گفت: بحمدالله کارگروهی برای تهیه محتوا و ارائه طرح و برنامه در این زمینه در مجمع نمایندگان طلاب ایجاد شده است.

باید مجمع نمایندگان طلاب در تراز حوزه انقلابی باشد

ارسال نظرات