۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۳۱۹۳۴
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

اقامه نماز سبب تربیت دینی دانش آموزان می شود

اقامه نماز سبب تربیت دینی دانش آموزان می شود
حجت الاسلام چراغی، با تأکید بر ضرورت توجه دانش آموزان به اقامه نماز تأکید کرد و گفت: این مهم سبب تربیت دینی دانش آموزان و تقویت بنیه معنوی بین آنها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در برگزاری مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان کارکنان سازمان امور مالیاتی استان گفت: جشن تکلیف سرآغازی برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فرضیه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می دهند.

وی در ادامه عنوان داشت: اگر دانش آموزان از ابتدای سن تکلیف در انجام فرایض الهی تلاش کنند هیچ گاه اسیر هوای نفس نمی شوند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه نماز فرصتی برای قدردانی از نعمت های خداوند است، اظهارکرد: اقامه نماز سبب می شود فرد نمازخوان به یک انسان درستکار و مفید برای خانواده و جامعه تبدیل شود.

وی از دانش آموزان به عنوان سرمایه های کشور یاد کرد و بیان داشت: آینده مملکت به دست دانش اموزان امروز اداره می شود، اگر نماز بخوانید و به دستورات خداوند عمل کنید و خوب هم درس بخوانید آینده درخشانی خواهید داشت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات