۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۳۱۴۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

توافق ایران با عربستان بیشترین خسارت را به آمریکا، تبهکاران و منافقین زد

توافق ایران با عربستان بیشترین خسارت را به آمریکا، تبهکاران و منافقین زد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین و توافق با عربستان گفت: این توافق بیشترین خسارت را به آمریکا و منافقین زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با انتقاد از تأخیر در انتخاب شهردار خرم‌آباد، گفت: این انتظار مردم همچنان باقی است که عقب ماندگی شهر با انتخاب شهرداری دانا، توانا، متعهد، دلسوز، دارای تجاربی موفق، کارنامه‌ای روشن و ممتاز در امور شهرداری و شهرسازی و با کارنامه‌ای روشن در شهرهای بزرگ هنوز رفع نشده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: باید شهرداری انتخاب شود که وقتی نخبگان جامعه نام او را می‌شنوند از دانایی، توانایی و… او احساس رضایت کنند.

وی اظهارکرد: تأخیر در انتخاب آسیب‌هایی دارد، هر چه سریع‌تر این کار با شرایطی که عرض کردم انجام بگیرد، این باعث می‌شود که حقوق کردم رعایت شود.

گرانفروشی عملی ظالمانه است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه بر ضرورت کنترل قیمت ها و مقابله با گرانفروشی تأکید کرد و گفت: تولید کنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان هم بدانند که گران فروشی عملی ظالمانه است، خشم خداوند را در پی دارد.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار در استان اعلام کرده که اقلام مورد نیاز مردم را فراهم کرده و به اندازه کافی تهیه شده است، عنوان کرد: مردم اقلامی که نیاز دارند به اندازه کافی و مورد مصرف تهیه کنند و توزیع کنندگان با دقت و برنامه ریزی صحیح اقلام را به شیوه‌ای توزیع کنند که سبب اجتماع و انبوه متراکم مردم نشود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش به اغتشاشات اخیر و همراهی برخی خواص اشاره کرد و گفت: یک جنگ شناختی و ترکیبی در طول سه ماه در کشور ما به وسیله آمریکا و حامیانش به وجود آمد و با لطف و عنایت الهی و رهبری‌های مقام معظم رهبری و حضور در صحنه ملت ایران در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن اینها شکست خوردند.

وی بیان کرد: دشمن هر شکستی می‌خورد به دنبال این است که به گونه دیگری ورود پیدا کند و همواره باید در برابر توطئه های دشمن آگاه بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به سفر رئیس جمهور به چین و توافق با عربستان اشاره کرد و گفت: این توافق بیشترین خسارت را به رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و تبهکاران و تجزیه طلبان و منافقین زد که در اغتشاشات چهره زشت خود را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه برخی از خواص در کشور و در استان در این جهت با نظام سلطه در بخش اغتشاشات همراهی‌هایی داشتند، تأکید کرد: باید دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضائی مراقبت لازم را انجام دهند و مراقبت کرد که این افراد نتوانند خسارتی را به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات