۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۳۰۶۱۱
امام جمعه موقت خرم آباد:

مسئولان مشکلات اقتصادی و معیشتی جوانان را حل کنند

مسئولان مشکلات اقتصادی و معیشتی جوانان را حل کنند
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: مسئولان با کار جهادی بایستی زمینه اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم آباد به رسالت سنگین شیعیان در عصر غیبت اشاره کرد و گفت: وظیفه ما انتظار فرج است و منتظر واقعی کسی است که خود، خانواده و جامعه را مهیای ظهور می‌کند.

امام جمعه موقت خرم آباد افزود: اصلاح جامعه وظیفه‌ای فردی و اجتماعی است و کسی که در این مسیر قدم می‌گذارد یک منتظر واقعی است و مانند کسی است که زیر بیرق امام زمان(عج) با دشمنان می‌جنگد.

وی یکی از لازمه‌های انتظار را تربیت فرزندان صالح خواند و گفت: کسی که فرزند خود را به عنوان سرباز امام زمان(عج) راهی حوزه‌های علمیه می‌کند در واقع نذر و کمکی شایان در مسیر ظهور کرده است.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه با تبریک نیمه شعبان به مردم و به سربازان گمنام امام زمان گفت: سربازان گمنام امام زمان با خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، شبانه روز در داخل و خارج از کشور برای امنیت و آسایش مردم خدمت می‌کنند و همه ما قدردان جانفشانی این عزیزان هستیم.

مسئولان به فکر مشکلات اقتصادی و معیشتی جوانان باشند

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه به سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان اشاره کرد و گفت: جوانان از فرصت جوانی خود برای تحصیل تهذیب و ورزش استفاده کنند و مسئولان نیز با کار جهادی بایستی زمینه اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را فراهم کنند.

گفتنی است، در نماز جمعه این هفته خرم آباد به همت حوزه مقاومت بسیج کارمندان حضرت امیر علیه السلام ادارات کل استان از خانواده‌های دو شهید والا مقام استان شهیدان غلامرضا محمودوند و سهراب جهانی چگنی تجلیل شد./۹۴۵۱٪

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات