۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۲۹۳۶۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اتحاد ملی را باید در قاب ۲۲ بهمن مشاهده کرد

اتحاد ملی را باید در قاب ۲۲ بهمن مشاهده کرد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه ۲۲ بهمن مظهر اتحاد ملی و اقتدار ایران است، گفت: مردم با حضور در این راهپیمایی اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان،  حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن مظهر اتحاد ملی و اقتدار نظام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به معنای شکرگزاری عملی نعمت انقلاب است، افزود: ۲۲ بهمن ترجمان حضور انبوه و متراکم مردم است و اتحاد ملی را باید در قاب ۲۲ بهمن مشاهده کرد.

وی ادامه داأ: این حضور مردم نشان‌دهنده دلبستگی مردم به نظام و ایستادگی آنان در برابر زورگویان است کمااینکه قبل از انقلاب، مردم در سرنوشت خود، دخالت نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در رژیم پهلوی اقتصاد کشور وابسته به آمریکا و انگلیس بود و فساد و فحشا، رایج بود و سیاست رژیم پهلوی این بود که پیشرفت علمی باید تقلید کورکورانه از غرب باشد.

وی اظهارکرد: اوج بی‌عفتی، بی‌حیایی و فساد شاه پهلوی به جایی رسید که سازمانی تشکیل شد تا خواستنی‌های ضداخلاقی او را تامین کند و به هیچ اصول اخلاقی پایبند نبود، این فساد در تمام دربار پهلوی رونق داشت.

خودباوری دستاورد انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران سبب خودباوری مردم در تمام حیطه‌ها شد، خاطرنشان کرد: عزت و خودباوری محصول گفتمان انقلاب اسلامی است، مردم مستقل بوده و در سرنوشت خود دخالت دارند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز از کشورهای برتر جهان در تولید پهباد و موشک رادار گریز است، گفت: این عزت و اقتدار به برکت انقلاب اسلامی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات