۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۲۹۲۷۷
امام جمعه کوهدشت:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده توطئه‌های دشمن است

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده توطئه‌های دشمن است
حجت الاسلام طهماسبی ۲۲ بهمن را جشنی ملی خواند و گفت: حضور مردم در این مراسم نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به برکت انقلhب اسلامی و خون شهدا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران گام های مستحکم تری رو به جلو بر می دارد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی رمز موفقیت رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، افزود: امروز نیز همین اتحاد و همدلی رمز موفقیت در جامعه است، باید از رزمندگان دوران دفاع مقدس الگو گرفت.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر این انقلاب شکوهمند اسلامی را بدانیم، عنوان کرد: این انقلاب با خون شهدا به ثمر نشست و تنومند شد و حرکت در مسیر شهدا لازمه تحقق اهداف و آرمان های انقلاب است.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه امروز برکات  انقلاب اسلامی به جهان مخابره شده است، تصریح کرد: باید دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

وی با اشاره به ایستادگی امام راحل در مقابل حکومت پهلوی و دشمنان، اظهار کرد: باید مقتدرانه راه امام راحل را ادامه بدهیم و با بصیرت افزایی در جامعه مقابل توطئه های دشمن بایستیم.

امام جمعه کوهدشت در پایان با بیان اینکه ۲۲بهمن جشنی ملی است، بیان کرد: حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده توطئه های دشمن است.   

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات