۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۲۹۲۰۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات دشمن را به هم می‌ریزد

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات دشمن را به هم می‌ریزد
حجت الاسلام حیات الغیب با اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در استان لرستان گفت: مردم با این حضور نقشه‌های شوم دشمن را خنثی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدلطف الله حیات الغیب، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن معادلات دشمن را به هم می ریزد و توطئه های آنان را خنثی می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه به منظور بهره گیری از ایده های ارزشمند مردمی به ویژه نسل جوان باشکوهتر برگزار کردن فعالیت های فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مراسم و مناسبت های مختلف، سامانه ایده پردازی مراسم راه اندازی شده است.  

وی عنوان کرد: در اولین گام پویش عظیم مردمی جشن 43، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.    

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه مراسم یوم الله 22 بهمن ساعت 10 صبح در سراسر استان لرستان برگزار می شود، گفت: این مراسم در خرم آباد از میدان شهدا به سمت خیابان انقلاب، پل انقلاب، میدان 22 بهمن برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در بروجرد مراسم 22 بهمن در میدان تختی، میدان رازان و در دورود از میدان امام حسین(ع)، بلوار شهدا و به سمت میدان ولایت و در ازنا از میدان شهید صادقی به سمت میدان ولیعصر(عج)برگزار می شود.

حجت الاسلام حیات الغیب مسیر راهپیمایی 22 بهمن و در الیگودرز را از میدان آزادی به سمت میدان امام(ره)، در شهرستان پلدختر از میدان شهید بهشتی، خیابان معلم جنوبی، خیابان شهید سلیمانی به سمت خیابان هفتم تیر، در شهرستان  کوهدشت را مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، چهارراه الله اکبر، مسجد صحب الزمان(عج) عنوان کرد.

وی گفت: این مراسم در شهرستان سلسله از میدان امام(ره) به سمت مصلای نماز جمعه و در دلفان نیز از چهارراه مطهری، خیابان امام به سمت میدان امام(ره)، شهرستان چگنی از مصلای نماز جمعه، به سمت خیابان امام(ره)، خیابان ولیعصر(عج) و در شهرستان رومشکان از تپه شهید گمنام، میدان امام(ره) مقابل آموزش و پرورش برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات