۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۳۰۱۸۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سپاه پاسداران با تمام قدرت در برابر دشمن ایستاده است

سپاه پاسداران با تمام قدرت در برابر دشمن ایستاده است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: پاسداران بزرگترین سرمایه خود را برای حفظ میهن بر کف دست گرفته و با قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی و در تمامی حوزه ها فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) ثابت کردند باید برای حفظ دین فداکاری کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه جانبازان جان و سلامتی خود را برای حفظ امنیت کشور هزینه کردند، افزود: این روزها زمان ارج نهادن به افرادی است که امنیت را به ارمغان آوردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پاسداران بزرگترین سرمایه خود را برای حفظ میهن اسلامی بر کف دست گرفته اند، خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران با قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی و در تمامی حوزه ها فعالیت می‌کند.

بقای هر جامعه در گرو دانش، علوم و فنون در بستر ارزش های اسلامی و اخلاقی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس امور تربیتی در سال ۱۳۵۹اشاره کرد و بیان داشت: این نهاد با هدف ترویج ارزش های اسلامی میان دانش‌آموزان ایجاد شد.

وی گفت: بقای هر جامعه در گرو دانش، علوم و فنون در بستر ارزش های اسلامی و اخلاقی است که این مهم در گذشته دچار تحولات اما در دولت سیزدهم به آن توجه شد.

ناکارآمدی شهرداری سبب عقب افتادگی ها در خرم آباد است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه همراهی مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی در پرداخت عوارض ضروری است، عنوان کرد: عدم پرداخت به موقع عوارض، موجب شده است خدمات شهری در تراز مرکز استان نباشد.

وی ادامه داد: خرم‌آباد از سایر مراکز استان ها عقب مانده است که این مهم قابل قبول نیست و به ناکارآمدی شهرداری و شورای شهر باز می‌گردد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: شهرداری و اعضای شورای شهر باید اختلافات درونی را کنار بگذارند و بدون توجه به منافع شخصی، در عزل و نصب ها دخالت نکنند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید انتخاب یک شهردار دانا و توانمند در اولویت و تعامل آنان براساس آیین نامه و قوانین باشد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات