۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۲۷۱۰۹
امام جمعه موقت خرم آباد:

مسؤولین با متخلفین اقتصادی برخورد جدی کنند

مسؤولین با متخلفین اقتصادی برخورد جدی کنند
حجت الاسلام شمسی فر، حجاب را امنیت آفرین و سبب تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و گفت: حجاب یک ارزش و ضرورت دینی بوده و حفظ حجاب سبب خنثی شدن توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آبادحجاب را امنیت آفرین و عامل مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: با وجود دسیسه‌های دشمن برای کم رنگ کردن این فریضه الهی، اکثریت زنان و دختران جامعه اسلامی به مسئله حجاب و عفاف باور دارند.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر‌ای این که حجاب و عفاف مانعی برای پیشرفت بانوان ایران اسلامی ایجاد نمی کند، افزود: حضور گسترده زنان و دختران در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی گویای این واقعیت است.

وی با اشاره به قیام 19 دی سال ۵۶ مردم قم در اعتراض به اهانت روزنامه اطلاعات به امام خمینی (ره) عنوان کرد: قیام 19 دی یکی از سرنوشت سازترین اعتراضات علیه رژیم پهلوی بود که در واقع زمینه ساز انقلابی شد و ۱۴ بهمن ماه طومار رژیم پهلوی را درهم پیچید.

حجت الاسلام شمسی فر سالروز شهادت میرزا تقی خان امیر کبیر و تلاش‌ها و خدمات این مرد بزرگ برای عمران و آبادانی کشور را یادآورر شد و گفت: مسؤولان کشور باید با تأسی از این مرد بزرگ، برای حل مشکلات و همچنین توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.

ضرورت برخورد قاطع با مخلان اقتصادی

امام جمعه موقت خرم آباد با انتقاد از گرانی‌ها و اختلاف قیمت‌ها در بازار استان از مسئولان خواست با نظارت دقیق‌تر و جدی تر بر بازار، با مخلان اقتصادی قاطعانه برخورد کنند.

وی گفت: اختلاف قیمت برخی اجناس در بازار به دلیل عدم نظارت و مدیریت است که در این خصوص باید مشکلات مردم برطرف و گرانی ها کم شود.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اینکه تحریم ها در گرانی های موجود تاثیرگذار بوده است، اظهار کرد: برخی از گرانی ها نیز ربطی به تحریم ندارد که مسوولان باید نظارت ها را دقیق تر انجام دهند و با افراد خاطی برخورد جدی کنند.

حسن شیخی

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات