۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۳۱۹۸۷

مراسم تشییع پیکر شهیدان مدافع حرم میلاد حیدری و مقداد مهقانی برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهیدان مدافع حرم میلاد حیدری و مقداد مهقانی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر شهیدان مدافع حرم میلاد حیدری و مقداد مهقانی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده نیروی قدس سپاه و مردم تهران در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم تشییع پیکر شهیدان مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفر آبادی» صبح امروز با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و مردم تهران در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

قرار است؛ پیکر شهدا پس از برگزاری مراسم وداع تا میدان شهدا بر روی دستان مردم تشییع شود.

«میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفر آبادی»، شهدای مدافع حرم و از مستشاران نظامی سپاه پاسداران در سوریه بودند که در حمله تروریستی بامداد جمعه ۱۱ فرودین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه دمشق به شهادت رسیدند.

تشییع کنندگان پیکرهای این دو شهید مدافع حرم بیرق‌های سرخ منقش به نام ائمه اطهار (ع)  و تصاویری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را با خودشان حمل می‌کردند.

کمیل، حلما و محمد فرزندان این دو شهید مدافع حرم در حالی که مردم از سردار سلامی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خواستار انتقام سخت بودند بر سر تابوت‌های حامل پیکرهای پدران‌شان حاضر شدند.

مادر شهید میلاد حیدری در سخنانی گفت: از تمام مردم تشکر می‌کنم و از شما می‌خواهم تا راهشان ادامه یابد. مرگ بر آمریکا و اسرائیل. میلاد فدای راه حضرت زینب (س) شد. مردم، از شما می‌خواهم که راه شهدا را فراموش نکنید.

گفتنی است؛ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید میلاد حیدری نیز صبح چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در قروه استان کردستان و شهید مقداد مهقانی جعفرآبادی در جعفر آباد استان گلستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات