۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۷۳۲۱۸۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

توجه عملی به اقتصاد تأثیر بسیار مهمی در مهار تورم دارد

توجه عملی به اقتصاد تأثیر بسیار مهمی در مهار تورم دارد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: توجه عملی به اقتصاد تاثیر بسیار مهمی در مهار تورم در جامعه دارد، لذا همه ما برای محقق شدن شعار سال جاری باید تلاش داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در طول یک دهه گذشته همواره شعار سال را با محوریت اقتصاد انتخاب و نامگذاری کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: توجه عملی به اقتصاد و صنعت تاثیر بسیار مهمی در کاهش و مهار تورم در سطح جامعه دارد لذا همه ما برای محقق شدن شعار سال جاری باید تلاش داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه حوزه اقتصاد را یکی از بخش های مهم و استراتژیک در هر کشوری دانست و تاکید کرد: تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد، می‌تواند زمینه های توسعه و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال داشته باشد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با سران نظام سخنانی در باب حجاب و عفاف داشتند که بسیار مهم و کاربردی بود، معظم له در بحث حجاب نقش خانواده ها را بسیار مهم عنوان کردند زیرا اسلام خانواده را مکانی مقدس و محیطی مهم در تربیت اخلاقی افراد می داند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رمضان بهار قرآن و معنویت برای مسلمین است و خداوند در این ماه به ما فرصت داده است که بندگی خود را به نهایت برسانیم و نیز در این ماه درهای توبه بر روی مسلمین باز می باشد./1400/

ارسال نظرات