۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۷۳۲۱۸۸
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب:

نابودی اسرائیل غاصب وعده الهی است

نابودی اسرائیل غاصب وعده الهی است
کرمانشاه ـ ماموستا ثنایی گفت: رژیم غاصب اسرائیل دشمن شماره یک جهان اسلام است و انشاالله به زودی این کشور جعلی نابود خواهد شد و این امر وعده الهی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملا رشید ثنایی در خطبه های این هفته نماز جمعه مردم اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب در سخنانی اظهار داشت: ساخت مسجد و کمک به مسجد یکی از کارهای پسندیده در دین مبین اسلام می باشد و بزرگان دین ما را به این کار تشویق کرده اند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب افزود: با حضور در مسجد و انس گرفتن با این مکان معنوی می توان زمینه تزکیه نفس خویش را فراهم آورد، لذا مسجد بهترین مکان نزد خدا می باشد و دعای ملائکه برای افراد حاضر در مسجد در نزد خداوند مقبول تر است.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه رمضان ماه رحمت و برکت خداوند است، اظهار کرد: یکی از پر فضیلت ترین ماه های خدا همین رمضان است که مومن و روزه دار از لحظه لحظه آن بهره های معنوی برای خویش می برد، بنابراین شایسته است که قدر این روزها را به خوبی بدانیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب در ادامه بیان داشت: صدقه و احسان جایگاه مهم و ویژه ای در دین اسلام دارند و فرشتگان خداوند مژده به حضرت عثمان به سبب صدقه و احسان داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن تجاوز گری صهیونیست ها به مسجد الاقصی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل دشمن واقعی و شماره یک جهان اسلام است و ان شاالله به زودی این کشور منحوس و جعلی نابود خواهد شد و این امر وعده الهی می باشد./1400/

ارسال نظرات