۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۷۳۲۱۹۰
امام جمعه شهرستان پاوه:

صهیونیست ها آرامش فلسطینیان را از آنان گرفته اند

صهیونیست ها آرامش فلسطینیان را از آنان گرفته اند
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: فلسطین حدود ٨ دهه است که سخت ترین شرایط را دارد و در این ماه که ماه رحمت است صهیونیست ها آرامش را از آنان گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پاوه اظهار داشت: حدود ٨۰ سال است که ظلم و جنایت در فلسطین ادامه دارد و مهمترین علت آن، ناهماهنگی میان حامیان فلسطین و حاکمان اسلامی است.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: فلسطین حدود ٨ دهه است که سخت ترین شرایط را دارد و رژیم صهیونیستی در شبانه روز گذشته و در این ماه که ماه رحمت و امنیت است غزه و مناطق جنوبی لبنان را بمباران و آرامش و عبادات آنها را سلب کرده است.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: علی رغم هیاهو، حریم شکنی، کشف حجاب و اهانتی که به ماه مبارک رمضان در ابتدای سال صورت گرفت اما خوشبختانه وضعیت رمضان و روزه داری در شهرها و روستاهای منطقه اورامانات ستودنی است.

ماموستا قادری اظهار کرد: در منطقه اورامانات احترام به قرآن و رمضان هنور پا برجاست و علی رغم هجمه ای که در ابتدای سال راه افتاد، اما مردم این منطقه به خوبی مسیر حرکت و سعادت خود را تشخیص دادند./1400/

ارسال نظرات