۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۷۳۲۲۵۴
امام جمعه دلفان مطرح کرد؛

ضرورت انجام کارهای فرهنگی و پشتیبانی در راستای تحقق شعار سال

ضرورت انجام کارهای فرهنگی و پشتیبانی در راستای تحقق شعار سال
حجت الاسلام خانی بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی و پشتیبانی در راستای تحقق شعار سال تأکید کرد و گفت: در این راستا حوزه و روحانیت نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدیوسف خانی در همایش فصلی طلاب، علما و روحانیت شهرستان دلفان با اشاره به اهمیت و نقش روحانیت در جامعه گفت: روحانیت و مبلغان در زمینه بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه همواره نقش آفرین هستند.

امام جمعه دلفان با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال برای رفع مشکلات اقتصادی و کم کردن فشارهای معیشتی افزود: در این راستا حوزه و روحانیت باید در عرصه بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه نقش آفرین باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارفرهنگی و پشتیبانی برای تحقق شعارسال و حضور مردم درفعالیت های اقتصادی ضرورتی است و جبهه انقلاب و روحانیت لازم است اهتمام جدی داشته باشند.

حجت الاسلام خانی بیان کرد: نقشه ورود مردم درعرصه اقتصاد و تولید باید به دست نخبگان و تحصیل کرده های هر منطقه تهیه شود و نظارت و رصد این اقدامات صورت گیرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی که گریبان گیر جامعه و خانواده ها است، اظهار کرد: تحقق شعار سال برای رفع این مشکلات ضروری است و باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

امام جمعه دلفان بیان کرد: برای تحقق شعار سال و رونق تولید باید از تولید کننده حمایت و موانع سر راه تولید برداشته شود و نقش مردم در تحقق شعار سال از دیگر مسائل مهمی است که باید به آن پرداخته شود./9451/   

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات