۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۲۷۴۹۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پژوهش امری مهم برای بصیرت افزایی است

پژوهش امری مهم برای بصیرت افزایی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در موضوع معارف اسلامی از معارف اهل بیت(ع) نشأت می‌گیرد،گفت: پژوهش امری مهم برای بصیرت افزایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، شب گذشته در جلسه هماهنگی دوازدهمین همایش ملی سیره علوی گفت: انجام فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در موضوع معارف اسلامی که از سرچشمه معارف اهل بیت(ع) نشأت می‌گیرد و برگرفته از آموزه های معصومین و از افتخارات ما است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری یازده دوره از همایش سیره علوی در استان افزود: اینکه مراکز علمی و دانشگاه های استان ما هر ساله میزبانی این همایش ملی و بین‌المللی را دارند و به همین سبب نخبگان، محققین، اساتید و دانشجویان با نگاه ویژه‌ به منویات و سیره علمی ‌و عملی حضرت امیرالمومنین علی(ع) می پردازند توفیقی الهی و حقیقتا باعث خرسندی است.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از اهداف ما تحقیق و پژوهش در راستای شعار سال و جهاد تبیین است که جزء منویات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است که این خود باعث معرفت و بصیرت افزایی در لایه های مختلف جامعه و در ادامه افزایش بصیرت عموم مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: در همایش سال جاری توجه خاصی به موضوع بسیار مهم جهاد تبیین وشعار سال شده است، با توجه به موضوعات همایش از جمله مبحث حجاب و عفاف، مبارزه با فساد اقتصادی، مبارزه با گران فروشی و سایر مسائل مربوط به جامعه کنونی از دیدگاه و منظر امام علی(ع) مقالات بسیار خوبی ارسال شده است.

وی گفت: امید است با یاری خداوند متعال با برگزاری این همایش که در ۱۳ بهمن ماه سال جاری و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار می‌گردد تمام اهداف همایش محقق شود و مورد توجه حضرت امیرالمومنین علی(ع) قرار بگیرد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات