۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۱۰۸۷۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سیره علوی در رابطه با عدالت در جامعه نهادینه شود

سیره علوی در رابطه با عدالت در جامعه نهادینه شود
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت نهادینه سازی سیره علوی در جامعه تاکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت های مختلف استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی برگزاری همایش بین المللی سیره علوی گفت: عدالت علوی مورد نیاز جامعه امروز است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت الگو قرار دادن حضرت علی(ع) در جامعه تاکید کرد و افزود: الگو قرار دادن حضرت علی(ع) یعنی مبارزه با فقر، فساد، تبعیض را در اولویت قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در سایه نهادینه سازی سبک و سیره زندگی علوی به دنبال محرومیت زدایی و برقراری عدالت اجتماعی در سطوح مختلف جامعه هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) در نزد مردم از شوکت و عزت بالایی برخوردار بود، تصریح کرد: امروز باید مدیران هم به گونه ای رفتار کنند که در نزد مردم از شوکت و عزت برخودار باشند.

وی بر ضرورت خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: با خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان باید تلاش کنیم تا لبخند رضایت را بر چهره مردم ببینیم و با تولید، اشتغال، محرومیت زدایی چهره پدران و مادرانی که از بیکاری فرزندان رنج می برند، مسرور کنیم.

باید تلاش شود تا آثار، سیره و روش علوی را در بین همه گسترش دهیم و در این راستا از همه ظرفیت ها از جمله آموزش و پرورش استفاده نماییم. /۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات