۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۳۲۳۹۰
مدیرعامل خبرگزاری رسا مطرح کرد؛

نقش بنیادین حجاب در حفظ حریم خانواده و ارتقای اخلاق و معنویت جامعه

نقش بنیادین حجاب در حفظ حریم خانواده و ارتقای اخلاق و معنویت جامعه
حجت الاسلام محققی هنجارشکنی سازماندهی شده به مدد تحریک دشمن در ماه های اخیر را پس از انقلاب بی سابقه خواند و چرایی اعلام کشف حجاب به عنوان حرام سیاسی و شرعی را تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیدار با آیت الله علی کریمی جهرمی که با حضور جمعی از خبرنگاران و دبیران این خبرگزاری در دفتر ایشان برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت امام علی(ع) و گرامیداشت شب های پر فضیلت قدر، بیان کرد: منابع دینی ما از قرآن کریم و فرمایشات ائمه اطهار علیهم السلام سراسر مشحون از گزاره ها و توصیه های اخلاقی است و فرمایش های بزرگان دین درباره پیامدهای فضایل و رذایل اخلاقی در سطح فردی و اجتماعی پیش روی ما است که عموم مردم و اصناف مختلف، مخاطبان این گزاره ها هستند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به ارزش های رایج در بین اصحاب و فعالان رسانه های داخلی در ادامه اضافه کرد: اصحاب رسانه، خبرگزاری ها و خبرنگاران مانند هر حرفه دیگر در فعالیت‌های حرفه‌ای و خبری خود با وسوسه های شیطانی و هواهای نفسانی روبرو می شوند. در چنین شرایطی نیازمند تصحیح رفتارها و تقویت انگیزه های والای معنوی از طریق رهنمودهای اعاظم و توصیه های بزرگان دین و اساتید مهذب هستند.

حجت الاسلام محققی با اشاره به روبرو شدن نظام مقدس اسلامی ایران با پدیده بی حجابی در ماه های اخیر بیان داشت: در چند ماه اخیر به تحریک رسانه های دشمن با پدیده بی حجابی بی سابقه ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مواجه شدیم که در دهه های پس از انقلاب اسلامی شاهد این حجم از هنجارشکنی مدیریت شده و منکر علنی ساختاریافته در سطح جامعه نبودیم. از این رو رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله از کشف حجاب به عنوان یک حرام شرعی و سیاسی یاد کردند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا در پایان با اشاره به نقش بنیادین حجاب در حفظ حریم خانواده و ارتقای جامعه افزود: خانواده‌های متدین و اقشار ارزشی از حوزه های علمیه، روحانیت و مراجع معظم تقلید انتظار دارند با صدور بیانیه ها و رهنمودها و فرمایشات خود آنان را دلگرم و به وظایف خود در شرایط فعلی آشنا کنند.

ارسال نظرات