۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۷۳۲۴۷۷
معاون اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان ابراز کرد؛

رشد ۷۸ درصدی تذکر لسانی در باغ فین کاشان

رشد ۷۸ درصدی تذکر لسانی در باغ فین کاشان
اصفهان – صنعتکار از رشد ۷۸ درصدی تذکر لسانی در باغ فین کاشان در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: ۲۶ هزار تذکر در باغ فین کاشان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، روح الله صنعتکار چهارشنبه شب در همایش ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر کاشان که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد، گفت: بالغ بر ۱۷۰ نفر خواهر و برادر در تعطیلات نوروز امسال در حوزه تذکر لسانی شهرستان کاشان فعالیت داشتند.

وی از رشد ۷۸ درصدی تذکر لسانی در باغ تاریخی فین کاشان در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۲۶ هزار تذکر لسانی در باغ تاریخی فین کاشان ثبت شده است.

صنعتکار با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۵ هزار تذکر لسانی تنها در خانه‌های تاریخی شهرستان کاشان داده شده است، افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر بلافاصله بعد از تعطیلات نوروزی و پایان ماه مبارک رمضان با فرا رسیدن فصل گل و گلاب و فصل گردشگری شهرستان کاشان فعالیت خود را بار دیگر آغاز می‌کنند.

وی فعالیت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان در تعطیلات نوروز امسال را قابل تقدیر و تجلیل دانست و ابراز داشت: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان بعد از کسب رتبه نخست استان اصفهان طی سال متولی، در ایام تعطیلات نوروز امسال کارنامه‌ای بسیار درخشان را ارائه کرد.

به گفته وی فعالیت قابل توجه و چشمگیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان سبب شد تا شبکه معاند من و تو موضوع حجاب را به نمایش فیلم‌هایی از کاشان اختصاص دهد.

وی هم افزایی مدیران دستگاه‌ها و ارگان‌ها با ستاد و افزایش نیرو را ازمهمترین عوامل موفقیت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان در تعطیلات نوروز امسال دانست و اظهار داشت: ستاد احیاء امر به معروف کاشان امسال با شعار «کاشان میزبان گردشگر با حجاب» است در رسانه‌ها به عنوان شهرستان الگو معرفی شد.

معاون ستاد اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان ادامه داد: در این هم افرایی همه آمدند، اما برخی بهتر و با برنامه آمدند و تأثیرگذار نیز بودند.

معاون ستاد اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان با اشاره به اینکه شهرستان کاشان امسال رتبه سوم کشور را در حوزه گردشگری کسب کرد، گفت: چاپ و توزیع ۳ هزار نشریه، چاپ و توزیع ۳ هزار نشریه کوچک سیاه و سفید و رنگی، ایجاد دو غرفه ستاد در خانه‌های تاریخی و ورودی باغ فین و فروش بالغ بر ۲۰ میلیون تومان روسری و شال ارزان قیمت و تعداد زیادی شال و روسری هدیه به بانوان بی حجاب از دیگر فعالیت‌های ستاد در تعطیلات نوروز امسال بود.

حسین ثالث مؤید

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات