۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۳۲۴۸۴
امام جمعه شهرستان جوانرود:

مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند

مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند
کرمانشاه ـ ماموستا فخری به تبیین شاخصه های قرآنی اهل باطل پرداخت و تكذيب، تهديد، تحريم، تجاوز، تحريف، توطئه و نفاق را از جمله آنها برشمرد.

ماموستا ملااحمد فخری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به روز جهانی قدس، اظهار داشت: مهمترين چالش استكبار، آمريكاى جنايتكار و صهيونيسم جهانى اين است كه بر ملت هاى مسلمان تسلط پيدا كنند تا بر امكانات مادى و معنوى امت اسلام سيطره پيدا نمايند.

امام جمعه شهرستان جوانرود گفت: لذا برنامه و راهبردهاى شيطانى استعمارگران، تخريب و ايجاد اختلافات قومى و مذهبي، استحاله دين مبين اسلام و ايجاد شكاف در صفوف امت واحده اسلامى و تضعيف اقتدار اسلامى در برابر طاغوت هاى مشرك زمان است.

این عالم برجسته اهل سنت تاکید کرد: براى ايجاد چند قطبي و چند دستگى و تفرقه از درون ملت هاى مسلمان، همچنين، تحريم و فشار اقتصادى و نظامى و توطئه و تبانى از بيرون، هزينه مى كنند.

وی با اشاره به آیه وَمَنْ يَعْتَصِمْ بِاللَّهِ فَقَدْ هُدِيَ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ از سوره مبارکه آل عمران، تاکید کرد: رهنمودهاى وحدت آفرين قرآن و تمسك به حبل الله، همان صراط مستقيم و مسير هدايت و رحمت خداوند تبارك و تعالي مى باشد و تحقق چنين اتحادي با وحدت قلوب و استبصار امت اسلام و حفظ شعائر اسلامى و برائت از مشركين، بدون شك مقدمه پيروزى مسلمانان است.

امام جمعه شهرستان جوانرود گفت: تكذيب، تهديد، تحريم، تجاوز، تحريف، توطئه و نفاق شاخصه هاى قرآنى اهل باطل است.

ماموستا فخری با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام در مقابل جهان كفر قرار دارد، خاطرنشان کرد: ضمن محكوم كردن اهانت و جنايات رژيم غاصب و پليد صهيونيستى اسرائيل در حمله به نمازگزاران روزه دار در مسجدالاقصي، همچنين تقبيح هر نوع عادي سازى روابط با رژيم جعلي و منحوس اسراييل توسط بعضي از كشورهاى مسلمان عربي منطقه، از آحاد مردم مسلمان ايران اسلامي بويژه مردم شريف شهرستان جوانرود دعوت مى نمايیم بعنوان يك تكليف و ضرورت دينى در راهپيمايي روز جهانى قدس شريف، شركت كنند و همراهی و پشتیبانی خود را براى آزادي ملت مظلوم فلسطین اعلام كنند./1400/

ارسال نظرات