۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۷۳۲۵۰۶

کتابی از رهبر معظم انقلاب که موجب هراس اسرائیل شد

کتابی از رهبر معظم انقلاب که موجب هراس اسرائیل شد
کتاب «فلسطین از منظر آیت الله سید علی خامنه ای(مدظلله العالی) رهبرمعظم انقلاب اسلامی» که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی آن را حاوی نقشه‌ راه نابودی اسرائیل توسط ایرانی دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «فلسطین از منظر حضرت آیت الله سید علی خامنه ای(مدظلله العالی رهبر معظم انقلاب اسلامی» اثر حجت الاسلام سعید صلح میرزایی است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی در 414 صفحه چاپ و منتشر شده است.

این کتاب مروری است بر دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مسئله ی فلسطین به همراه مقدمه ای از دکتر ولایتی است که به اهمیت فلسطین و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی می پردازد.

این کتاب در هشت فصل به موضوعاتی مانند شبهات مطروحه در مسئله ی فلسطین، آینده ی فلسطین و راه حل های مسئله ی فلسطین از منظر مقام معظم رهبری می پردازد.

در این کتاب علاوه بر انتشار بیانات رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه ی تهران در تاریخ ۱۳۵۹/۵/۱۷ (دومین برگزاری روز قدس انقلاب اسلامی) در ۸ بخش شامل «کلیات»، «شکست ها و پیروزی ها»، «مسئولیت ها»، «جنایات»، «راه حل ها»، «قهرمانان»، «روشنگری» و «آینده ی روشن» به مرور بیانات حضرت آیت الله خامنه ای پیرامون مسئله ی فلسطین پرداخته است.

م/

این کتاب در هشت فصل به موضوعاتی مانند شبهات مطروحه در مسئله‌ی فلسطین، آینده‌ی فلسطین و راه‌حل‌های مسئله‌ی فلسطین از منظر معظم له پرداخته است.

گفتنی است نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مهرماه سال ۹۴ در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با نشان دادن این کتاب، آن را حاوی نقشه‌ی راه نابودی اسرائیل توسط مسئولان ایرانی دانست.

علاقمندان می‌توانند کتاب «فلسطین از منظر حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی» را از غرفه کتاب آدینه تهیه کنند.

ارسال نظرات