۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۳۲۵۹۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

کانون ظلم و ستم، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

کانون ظلم و ستم، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه کانون ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل هستند، گفت: شماره معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، از حضور همگانی و چشمگیر مردم روزه دار دارالمومنین کاشان در راهپیمایی یوم الله روز قدس تقدیر و تجلیل کرد.

وی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس این روز را متعلق به تمام آزادی خواهان جهان است، افزود: روز جهانی قدس و اهمیت حضور در راهپیمایی این روز به مانند لیالی قدر برای مسلمانان با اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایحاد یک خاورمیانه جدید از طریق جنگ ۳۳ روزه بود یادآور شد: حزب‌الله و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این نقشه و توطئه دشمن را نقش برآب کردند و مشت محکمی بر دهان دشمن کوبیدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه کانون ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل است، یادآور شد: برای تعجیل در ظهور نیاز به رغبت اجتماعی با بیداری اسلامی و بیداری عدالت طلبان جهان از طریق پیاده روی  اربعین حسینی است که دنیا را با اسلام از طریق امام حسین(ع) آشنا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ملت ایران و مسلمانان دنیا در روز قدس فراهم شدن بستر شکایت اجتماعی در دنیا را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است، گفت: شماره معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تبریک روز ارتش با اشاره به اینکه ابتدای انقلاب اسلامی برخی به دنبال انحلال ارتش بودند، اما امام خمینی (ره) با انحلال ارتش مخالفت کرد، یادآور شد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یکی از قدرتمندترین نیروی نظامی جهان شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات