۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۳۲۵۹۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

نامگذاری «روز جهانی قدس» نشان از نگاه حکیمانه امام راحل است

نامگذاری «روز جهانی قدس» نشان از نگاه حکیمانه امام راحل است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: نامگذاری آخرین جمعه از ماه رمضان به نام روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی در حمایت از ملت فلسطین نشان از نگاه حکیمانه امام راحل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه از ماه رمضان به نام روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی در این روز در حمایت از ملت فلسطین و مسجدالاقصی نشان از نگاه حکیمانه امام راحل است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور پرشور امروز ملت ایران و دیگر کشورهای مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با تحولات داخلی اسرائیل غاصب است و همین امر زمینه ای برای دلگرمی ملت فلسطین و جبهه مقاومت برای رهایی از چنگال صهیونیست ها شده است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: جهان اسلام امروز در مقابل ملت فلسطین و قدس شریف به نوعی مسئول است و نباید در این قضیه حالت منفعل به خود بگیرد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حجاب و عفاف یکی از دستورات مهم خداوند متعال می باشد، خاطرنشان کرد: حجاب برای بانوی مسلمان مصونیت است نه محدودیت و حجاب زمینه‌ای برای کرامت زن مسلمان در جامعه می باشد و آیات و احادیث بسیاری در این زمینه داریم./1400/

ارسال نظرات