۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۳۲۷۶۹

فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی» ارتقاء رتبه یافت

فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی» ارتقاء رتبه یافت
فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی» دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مجوز رسمی از شورای اعطای مجوزها به رتبه علمی-پژوهشی ارتقاء پیدا کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی» دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مجوز رسمی از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی حوزه‌های علمیه سراسر کشور به رتبه علمی-پژوهشی ارتقاء پیدا کرد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان اظهار داشت: طبق مصوبه 552 این شورا، با اعطای رتبه علمی ـ پژوهشی به این فصلنامه موافقت و این مصوبه توسط آیت‌الله اعرافی ابلاغ شد.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده دریافت مقالات علمی ـ پژوهشی اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین طلاب سطح ۴ و دانشجویان رشته دکتری در حوزه‌ مباحث اخلاق بوده و علاقه مندان می توانند برای دریافت شماره های قبلی و ارسال آثار خود به نشانی اینترنتی akhlagh.morsalat.ir مراجعه نمایند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: امید است با اتکال به خداوند منان و الطاف حضرت ولی عصر(عج) و تلاش و تعهد مدیران و اعضای محترم هیأت تحریریه، این فصلنامه گام های مؤثری در جهت تحقق اهداف علمی حوزه و رشد و بالندگی اندیشه اسلامی برداشته و باعث آشکار شدن ظرایف و رموز مسائل اخلاقی و انتقال آن‌ها به مخاطبان فرهیختۀ خود شود.

ارسال نظرات