۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۳۳۰۸۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

حرکت در مسیر قرآن سعادت واقعی را نصیب ما می کند

حرکت در مسیر قرآن سعادت واقعی را نصیب ما می کند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: هر آنچه که یک انسان برای تعالی و نزدیک شدن به خداوند متعال نیاز دارد در کتاب قرآن آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن و یادواره سرلشکر شهید حجازی که با حضور قاریان و فعالان قرآنی این استان در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: قرآن را می توان سرچشمه پاکی ها و سلامت روح انسان ها دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان کرد: مخاطب قرآن که کلام خداوند متعال می باشد همه ما انسان ها هستیم بنابراین حرکت در مسیر قرآن سعادت واقعی را نصیب ما می کند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: حضرت علی علیه السلام در آخرین لحظات از عمر پربار و گرانقدر خویش به همه ما توصیه فرمودند اجازه ندهید که دیگران در عمل کردن به قرآن از شما پیشی بگیرند که این کلام ایشان نشان از جایگاه قرآن در زندگی همه ما دارد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، توجه بسیاری به قرآن شده است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر قرآن و دستورات الهی در سن ۸۰ سالگی حکومت اسلامی را تشکیل دادند و با حرکت در مسیر قرآن و دین اسلام این انقلاب را رهبری نمودند.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه همه باید از برکات قرآن سود ببریم، بیان داشت: اخلاق قرآنی بهترین الگوی تربیتی برای هر انسانی است بی شک اگر هر جامعه ای با قرآن مانوس شود بدی ها و ناهنجاری ها از آن جامعه رخت بر خواهد بست.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار کرد: هر آنچه که یک انسان برای تعالی و نزدیک شدن به خداوند متعال نیاز دارد در کتاب قرآن آمده است، لذا عمل به قرآن سعادت واقعی را به ما هدیه می دهد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود عنوان کرد: قرآن از ابتدا تا انتها انسان را هدایت می کند و مسیر درست را به وی نشان می دهد لذا حرکت در مسیر قرآن باعث می شود که ما از گمراهی نجات پیدا کنیم./1400/

ارسال نظرات