۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۳۲۹۵۵
به همت مرکز اسلامی کرمانشاه؛

همایش «وحدت و مقاومت» با حضور علما، روحانیون شهرستان پاوه برگزار شد

همایش «وحدت و مقاومت» با حضور علما، روحانیون شهرستان پاوه برگزار شد
کرمانشاه ـ همایش «وحدت و مقاومت» با حضور علما، روحانیون و معتمدین اهل تشیع و اهل سنت پاوه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش «وحدت و مقاومت» با حضور علما، روحانیون و معتمدین اهل تشیع و اهل سنت پاوه در مسجد جامع این شهرستان به همت معاونت فرهنگی و اموراجتماعی مرکز اسلامی کرمانشاه و اداره تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

در این جلسه که اولویت سخنرانان و حاضرین ضرورت وحدت و راهکارهای دفاع از قدس شریف بود، ماموستا ملاقادر قادری در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در بحث فلسطین و قدس دو عامل مهم، تعیین‌کننده آینده است؛ اول تداوم مقاومت در داخل سرزمین‌های فلسطین و تقویت خط جهاد و شهادت و دوم حمایت جهانی دولت ها و ملت های مسلمان در سراسر جهان از مجاهدان فلسطینی می باشد.

امام جمعه شهرستان پاوه اظهار کرد: همه دولتمردان، روشنفکران، عالمان دینی، احزاب و گروه‌ها، جوانان غیور و دیگر قشرها باید جایگاه خود در این حرکت سراسری را بیابند و ایفای نقش کنند و این آن چیزی است که توطئه های دشمن را باطل می کند.

در ادامه این همایش، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب، مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: اقتدار جبهه مقاومت لرزه بر اندام صهیونیست ها انداخته است.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش سرداران و رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت اسلامی این گروه امروز به نقطه ای رسیده که دشمنان حساب ویژه ای روی آن باز کرده اند.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: فرهنگ مقاومت قدمتی به درازای زندگی بشر در روی زمین و ظهور انبیاء و مصلحان اجتماعی برای ارشاد و هدایت انسان ها دارد./1400/

ارسال نظرات