۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۳۲۷۸۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دشمنان قدرت رویارویی مستقیم با نیروهای مسلح ما را ندارند

دشمنان قدرت رویارویی مستقیم با نیروهای مسلح ما را ندارند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: ایران امروز کشوری مستقل و قدرتمند است تا جایی که دشمنان قدرت رویارویی مستقیم با نیروهای مسلح ما را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی که به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: عامل اصلی که امروز ارتش ایران را در جهان سرآمد همه ارتش ها نموده مکتبی بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: امروز شاهد یک تقوای بی‌نظیر در بدنه ارتش و فرماندهان این سازمان هستیم.

وی افزود: امام راحل در همان سالهای نخستین انقلاب اسلامی فرمودند که ما می توانیم و همین منویات امام باعث شد که روحیه ای مضاعف در نیروهای نظامی و امنیتی ایجاد شود و امروز به برکت جانفشانی نیروهای مسلح ایران در حوزه نظامی و دفاعی جزء کشورهای نخست دنیا می باشیم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: باید قدر داشته های امروز خود را بدانیم زیرا روزگاری حتی توانایی ساخت و تهیه یک پیچ هواپیما را نداشتیم ولی امروز در همه ابعاد نظامی ارتش ایران، ارتشی مقتدر و مردمی است.

 امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح نسبت به گذشته بسیار مقتدرتر و با درایت تر شده اند، زیرا دشمن به دنبال توطئه چینی علیه این نظام و کشور می باشد.

آیت الله علما یادآور شد: کسی منکر وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور نیست که بخشی از این وضعیت نتیجه بی تدبیری بعضی از مسئولان می باشد اما با این وجود ایران امروز کشوری مستقل و قدرتمند است تا جایی که دشمنان قدرت رویارویی مستقیم با نیروهای مسلح ما را ندارند.

نماینده ولی فقیه در در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود عنوان داشت: ارتش جمهوری اسلامی و دیگر نیروهای مسلح و انتظامی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی می توانند مدیریت کشور را به درستی در دست داشته باشند و در دنیا بدرخشند.

محمدحسین چاوشی

ارسال نظرات