۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۳۳۰۹۳
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های فرهنگی دشمن

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های فرهنگی دشمن
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های فرهنگی دشمن تأکید کرد و گفت: در این راستا باید برنامه ریزی صحیح صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان لرستان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بخش های مختلف بویژه در عرصه فرهنگ دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران داشته است، گفت: استکبار ستیزی و مقابه با توطئه های دشمنان از جمله دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: انقلاب اسلامی انتقاد به فرهنگ غربی را جایگزین شیفتگی به غرب کرد که در بسیاری از مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه مقاومت از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب است، عنوان کرد: یکی از اصولی که با پیروزی انقلاب از بین رفت تسلیم شدن و ایجاد روحیه مقاومت در موضع اقدام و پیشرفت بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: همین روحیه مقاومت سبب متوقف کردن و عدم موفقیت دشمن در اجرای نقشه‌های شومش شد.

وی در پایان به توطئه های دشمنان در عرصه فرهنگی و هدف قرار دادن نسل امروز و ارزش های دینی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی صحیح برای مقابله با توطئه های دشمنان ضروری است.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های اقدامی که بخشی از آنها در سند برش فرهنگی آمده است انجام شود و در مدارس روحیه کار، تلاش و موفقیت را از طریق تولیدگران، مدیران و کارفرمایان موفق به دانش آموزان منتقل کنیم و به ظاهر سازی ها اکتفا نکنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات