۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۳۳۱۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی دشمنان درجه یک ما هستند

آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی دشمنان درجه یک ما هستند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی ده‌ها برابر قوی‌تر شده است، گفت: دشمنان درجه یک ما آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلای الغدیر خرم آباد با تبریک عید سعید فطر، گفت: امام علی(ع) در یکی از خطبه‌هایی که روز عید فطر ایراد داشتند، فرمودند عید فطر روزی است که نیکوکاران پاداش عبادت و بندگی خود را می‌گیرند و کسانی که بندگی نکردند و عمداً روزه داری نکردند کسانی هستند که در این روز ضرر کردند و آنهایی که بندگی کردند در این روز به ثواب بزرگی رسیدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: روز عید فطر پس از یک ماه بندگی و بهره مندی از شب‌های قدر روز بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه اجتماع شما در این روز همانند اجتماعی است که در روز قیامت می‌کنید، امید است که همه بتوانیم این دسترنج و توشه ماه رمضان را برای بقیه عمر خود نگه داریم.

وی با بیان اینکه هر عید فطری می‌تواند برای روزه داران شروع دوباره زندگی باشد، خاطرنشان کرد: هرکس به قدر استعداد و توانایی خود توانسته است از این ماه مبارک بهره برداری کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: عید فطر روزی است که زندگی انسان مجدد شروع می‌شود، انبیای الهی و صالحین و صدیقین که به مراتب بلندی از معنویت رسیدند بهترین دستاوردها را در ماه رمضان جمع آوری کردند.

وی با بیان اینکه باید به قدری که تلاش کرده ایم بهره‌های معنوی رمضان را حفظ کنیم و اخلاقیات نادرست و تنبلی و کسالت و بدخواهی و بی وفایی سودجویی و ریاکاری و دیگر رذائل اخلاقی را هرچه می‌توانیم از خود دور کنیم، اگر بخواهیم خداوند هم به ما کمک خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما ملتی در تلاش برای استقلال و اقتدار و ابتکار هستیم، در تلاشیم به قله‌های مادی و معنوی برسیم و دشمنان موانع بر سر راه ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به شکست آمریکا در منطقه، گفت: دشمنان پول‌ها را خرج می‌کنند ولی نتیجه‌ای که می‌گیرند به جز افسوس و اندوه نیست و مغلوب می‌شوند.

وی اظهارکرد: بدانیم که دشمنان درجه یک ما آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران ده‌ها برابر قوی‌تر شده است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات