۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۳۳۱۹۴
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی «مدهامّتان»

آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی «مدهامّتان»
حجت الاسلام حیدری از آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامّتان خبر داد و گفت: اعضای کانون های فرهنگی مساجد برای ثبت‌نام تا ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا حیدری با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: این دوره از مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، اذان، حفظ کل، مکبری، ‌قرائت نماز، مفاهیم، معارف اهل بیت(ع)، حفظ جزء ۳۰ و استعدادیابی برگزار می شود.

وی به بخش ویژه کانون های مساجد شامل جلسات قرآن کریم، تولیدات هنری و تلاوت نور اشاره کرد و افزود: کسانی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامّتان در دو دوره گذشته رتبه اول تا سوم را کسب کرده اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه در دو دوره گذشته رتبه اول تا پنجم ملی یا بین المللی را کسب کرده اند، نمی توانند در این جشنواره در همان رشته شرکت کنند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به مقاطع سنی شرکت کنندگان در مسابقات گفت: مقاطع سنی کودکان شامل رده سنی زیر هفت سال، نوجوانان شامل رده سنی هفت تا۱۶ سال، و جوانان شامل رده سنی ۱۷تا۳۰سال می توانند در این مسابقات شرکت کنند ضمن اینکه کودکان زیر هفت سال شرکت کننده در جلسات سنتی قرآن نیز می توانند با ارسال اجرای زنده و کوتاه خود در جلسه سنتی قرآن در بخش استعداد یابی شرکت کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت های قرآنی اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در این دوره از جشنواره مدهامتان از یکم اردیبهشت آغاز شده و تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد افزود: علاقمندان جهت اطلاع و شرکت در مسابقات می توانند به سامانه بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات