۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۳۳۲۵۴
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

عوامل جهنمی شدن انسان ها

عوامل جهنمی شدن انسان ها
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بی توجهی به نماز، اطعام نیازمندان، همنشینی با اهل باطل وعدم اعتقاد به قیامت را چهار عامل اصلی جهنمی شدن انسان برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در مراسم اهدا جوائز سفره هفتصد نفری، گفت: لازمه توفیق از جانب خداوند شکرگزاری است.

وی افزود: مشارکت در هر کار خیری سعادت و توفیق از سوی خداوند است چرا که بسیاری از افراد ثروتمند و متمول هیچگاه توفیق هزینه مال و ثروت خود را در امور خیریه ندارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان مشارکت خیرین در امر اطعام را حائز اهمیت دانست و با اشاره به اینکه چهار عامل سبب جهنمی شدن انسان است، اظهار داشت: بی توجهی به نماز، اطعام نیازمندان، همنشینی با اهل باطل وعدم اعتقاد به قیامت چهار عامل اصلی جهنمی شدن انسان است.

وی اطعام سفره هفتصد متری برای محرومین را برگرفته از مبانی دینی و سیره اهل بیت(ع) دانست و افزود: اطعام دسته جمعی و گروهی که مورد توجه رهبرمعظم انقلاب و امام زمان (عج) است باید در جامعه توسعه و گسترش داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اطعام را یکی از رایج‌ترین نوع احسان و نیکوکاری دانست و با بیان اینکه بهترین نوع اطعام به صورت سفره انداختن و دعوت عام یا دعوت گروهی است، گفت: خداوند، احسان و نیکوکاری به بندگانش را دوست دارد و برای بندگان خیر خود پاداش زیادی در نظر گرفته است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات