۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۳۳۳۵۲
عضو شورای شهر تهران تأکید کرد؛

لزوم پیگیری موضوع درگیری با زن آمر به معروف در مترو

لزوم پیگیری موضوع درگیری با زن آمر به معروف در مترو
نجفی خواستار ورود شرکت مترو در موضوع درگیری با زن آمر به معروف در مترو‌ی تهران شد و تصریح کرد که از نیروی انتظامی و کمیسیون حقوقی می‌خواهم در این باره تمهیداتی را در نظر بگیرند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سوده نجفی در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای شسشم، در تذکری از تاخیر در پرداخت حقوق و معوقات کارگران بخش فروش بلیط مترو انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه ۴ نفر از کارگران بخش مربوطه به نمایندگی از کارگرانی که حقوق دریافت نکرده‌اند با مدیران پیمانکار جدید مترو نشست داشته‌اند ادامه داد: متاسفانه این ۴نفر به یکباره برکنار شده و وقتی علت را جویا شده‌اند با پاسخی تحت این مضمون که «شما برای من دردسر خواهید شد» از سوی پیمانکار جدید مواجه شده‌اند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اذعان کرد: در همین راستا از شهردار تهران می خواهم در تنظیم قرارداد با پیمانکاران و‌کارفرمایان نسبت به تسویه کامل و پرداخت معوقات و حق و حقوق کارگران تاکید داشته باشد و نسبت به بازگشت ۴ کارگر اخراجی نیز پیگیری های لازم را انجام دهد.

نجفی عنوان کرد: وقتی پیمانکاری پس از تغییر معوقات کارگران را پرداخت نمی‌کند برگرفته از کوتاهی شهرداری و شرکت مترو می‌باشد چرا که باید قرارداد محکمی را با پیمانکار منعقد کند.

عضو شورای شهر با بیان اینکه در هفته گذشته خانم آمر به معروف که به دو‌ خانم دیگر در مترو تذکر داده که متاسفانه موجب درگیری فیزیکی شده است، افزود: علاوه‌بر اینکه شرکت مترو باید در چنین مواردی ورود کند از فرماندهی نیروی انتظامی و کمیسیون حقوقی نیز می خواهم نسبت به این موضوع تمهیداتی را درنظر بگیرد.

ارسال نظرات