۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۳۳۳۷۷
آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با رسا:

آیت‌الله سلیمانی مظهر وحدت و انسجام نیرو‌های انقلابی بود

آیت‌الله سلیمانی مظهر وحدت و انسجام نیرو‌های انقلابی بود
آیت‌الله کعبی، حضور در دفاع مقدس و نمایندگی ولی فقیه در استان محروم سیستان و بلوچستان را جزء خدمات آیـت‌الله سلیمانی به جمهوری اسلامی برشمرد و آن مرحوم را مظهر وحدت و انسجام نیرو‌های مؤمن و انقلابی دانست.

آيت‌الله عباس كعبي نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس سياسي خبرگزاري رسا، ضمن تسلیت جان باختن آیت الله سلیمانی درباره خدمات این شخصیت برجسته، گفت: آیت الله سليماني بيش از شصت سال در عرصه تبليغ، تحقيق، مبارزه، حضور در دفاع مقدس و نمايندگي ولي فقيه در استان محروم سيستان و بلوچستان و سپس كاشان و عضويت در مجلس خبرگان رهبري، از مؤمنان راست قامت و انسان‌هاي ميدان‌دار بود.

وی ادامه داد: ايشان فهم خوبي درباره مسائل سیاسی داخلي و خارجي داشت؛ علاوه بر آن در حل بحران‌ها تيزهوش و دارای مهارت ويژه‌اي بود؛ این شخصیت سیاسی کشور، به ويژه در استان سيستان و بلوچستان مظهر وحدت شيعه و سني بود.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم دلسوزی آيت‌الله سليماني و حضور او در صحنه، در تمام اتفاقات سال‌هاي گذشته را ستود و گفت: بعد از اينكه مأموريت‌هاي مهم او تمام شد، باز در كسوت عالم دين، مبلغ، خطيب و سخنران در جاهاي مختلف حاضر مي‌شد و مظهر وحدت و انسجام نيروهاي مؤمن و انقلابي و ميدان‌دار انقلاب بود.

محمود لطیف

ارسال نظرات