۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۳۳۴۱۷
فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

آیت الله سلیمانی الگوی مثال‌زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی بود

آیت الله سلیمانی الگوی مثال‌زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی بود
مازندران - فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در پیامی مردم داری و مردم یاری آیت الله سلیمانی را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند.

در این پیام آمده است، آیت الله سلیمانی الگوی مثال‌زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی استدر پیام تسلیت سردار سیاوش مسلمی و حجت الاسلام جعفر رعایتی درپی شهادت آیت الله سلیمانی آمده است: خبر جان‌سوز شهادت عالم ربانی و مجاهد نستوه حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری مایه تأسف و تأثر فراوان شد.

در ادامه تصریح شده است: آیت‌الله سلیمانی عمر پربرکت خویش را در مسیر تبلیغ و ترویج معارف اسلام ناب محمدی (ص)، تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و خدمت بی منت و مخلصانه به مردم سپری کرد.

همچنین در این پیام آورده شد: مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد که سال‌ها در کسوت نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، موجب همدلی و انسجام اقشار مختلف مردم شده است در اذهان مردم به عنوان الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی شناخته می‌شود.

در پیام مشترک سردار مسلمی و حجت الاسلام رعایتی عنوان شده است: این عالم متقی، یار دلسوز و متعهد به ولایت و خدمتگزار مجاهد به نظام اسلامی در میدان‌های خطیر انقلاب و در عرصه‌های مختلف رسالت خویش نقشی اثرگذار و ماندگار داشت که از آن مرحوم یک روحانی مردمی با اخلاص و جهادگر یاد شده است و بی شک خون پاک و مطهر این عالم خدمتگزار که در دل مردم جای دارد، سبب تنومند شدن شجره طیبه انقلاب اسلامی خواهد شد.

این‌جانبان شهادت آیت الله سلیمانی را به بیت مکرم ایشان، جامعه روحانیت، دانشگاهیان و مردم شهیدپرور و عالم پرور استان مازندران تسلیت می‌گوئیم و از خداوند متعال برای روح بلند آن عالم شهید علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت داریم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات