۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۳۳۴۲۸
مجمع نمایندگان طلاب:

شهادت زیبنده چهره فراموش ناشدنی آیت‌الله سلیمانی بود

شهادت زیبنده چهره فراموش ناشدنی آیت‌الله سلیمانی بود
مجمع نمایندگان طلاب در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی تأکید کرد که شهادت زیبنده چهره فراموش ناشدنی ایشان بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی، شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَضََلَ اللهُ المُجاهِدینَ عَلَی القاعِدینَ اَجرًا عَظیمًا

خبر شهادت نماینده مردم شریف سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف مردم شریف ایران اسلامی و قاطبه دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی گشت.

این عنصر خدمتگزار و مجاهد نستوه، عمر خود را در میدان علم و عمل مصروف ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) نمود.

او در سنگرهای مختلف خدمتگزاری در جمهوری اسلامی در راستای ایفای اهداف عالیه نظام اسلامی با حضور در میان مردم و خدمت خالصانه، پرونده ای مملو از موفقیت های چشمگیر را از آن خود نمود.
کارنامه مطلوب و مقبول این شهید وارسته و با اخلاص، مشحون از خدمتگزاری و تقوا مداری است.
او با اعتقاد به وحدت امت اسلام همواره مورد غضب دشمنان اسلام بود.
اینک اجر و مزد فداکاری در قالب ردای شهادت بر دوش این شاگرد فرزانه مکتب امام و رهبری می درخشد و این مقام والا زیبنده آن چهره فراموش ناشدنی است.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکومیت این عمل مذبوحانه از سوی مزدوران استکبار و مرتجعین، شهادت این عالم فرهیخته و خیرخواه مردم شریف ایران اسلامی را به محضر امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای و حوزه های علمیه به ویژه اعضای معزز مجلس خبرگان رهبری تسلیت و تهنیت عرض می نماید.

از قوه قضائیه و دستگاه های انتظامی و امنیتی به جِد خواهانیم هر چه سریعتر عامل و عوامل این ترور را شناسایی و در محکمه عدل الهی به مجازات برسانند.


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظرات