۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۳۳۴۱۴
فرماندار بابلسر تشریح کرد؛

جزئیات مراسم تشییع پیکر آیت الله سلیمانی/ تدفین در قم

جزئیات مراسم تشییع پیکر آیت الله سلیمانی/ تدفین در قم
فرماندار بابلسر با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر آیت الله سلیمانی در بابلسر، قائمشهر و شیرگاه برگزار می شود از تدفین پیکر آن مرحوم در حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مجتبی قلی پور باقری، فرماندار بابلسر در جمع خبرنگاران گفت: طی جلسه ای با حضور خانواده مرحوم آیت الله سلیمانی در خصوص برگزاری آیین وداع و تشییع این عالم بزرگوار برنامه ریزی و تصمیم گیری انجام گرفت.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر این عالم وارسته امشب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ در مصلی بابلسر با حضور آحاد مردم ولایتمدار مازندران و این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان بابلسر ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

قلی پور با بیان این که فردا هشتم اردیبهشت ماه در مصلی شهر بابلسر نماز بر پیکر مرحوم آیت الله سلیمانی اقامه خواهد شد، بیان داشت: پس از اقامه نماز پیکر این عالم وارسته از مصلی جمعه امامزاده رضا بابلسر با حضور آحاد مردم تشییع خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته پس از تشییع پیکر آیت الله سلیمانی در بابلسر، پیکر این عالم دینی برای تشییع به قائمشهر و شیرگاه منتقل خواهد شد.

قلی‌پور یادآور شد: محل تدفین پیکر آیت‌الله سلیمانی به توصیه خودش و خانواده در قم در جوار حرم حضرت معصومه و در جوار قبر فرزند بزرگوارش خواهد بود.

به گزارش رسا، مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله سلیمانی، روز شنبه ساعت ۸:۳۰ صبح از مقابل مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار و پس از اقامه نماز توسط حضرت آیت الله جوادی آملی در حرم کریمه اهل بیت به خاک سپرده می شود.

همچنین شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء نیز مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله سلیمانی در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در پی شهادت آیت الله سلیمانی، با دستور استاندار مازندران روزهای هفتم، هشتم و نهم اردیبهشت ماه در استان عزای عمومی اعلام شده است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات