۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۷۳۳۴۸۹
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

با استفاده از قوانین دینی با مفسدان اقتصادی قاطعانه مبارزه شود

با استفاده از قوانین دینی با مفسدان اقتصادی قاطعانه مبارزه شود
کرمانشاه _ آیت الله علما گفت: با استفاده از قوانین دینی با مفسدین اقتصادی با قاطعیت مبارزه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: دشمنان اسلام و مسلمین با استفاده از رسانه و ابزاری همانند فضای مجازی می خواهند که حجاب و عفاف را در جامعه اسلامی کمرنگ و حتی از بین ببرند که این نقشه های شیطانی می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: لذا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید با وحدت و همدلی این توطئه ها و جنگ نرم دشمنان را خنثی نماییم.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس می باشد خلیج فارس از ابتدای تاریخ متعلق به سرزمین ایران بوده است و هیچ کسی نمی تواند ادعای مالکیت بر آن داشته باشد.

آیت الله علما با اشاره به ابلاغ هشت ماده ای مبارزه با فساد عنوان کرد: اسلام دینی است که در آن بسیاری از قوانین به ویژه قوانین مبارزه با فساد و رانت کاملاً مشخص می باشد و باید با استفاده از قوانین دینی با مفسدین اقتصادی با قاطعیت مبارزه شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد دوازدهم اردیبهشت روز معلم و سالروز شهادت شهید علامه مطهری می باشد این شهید بزرگوار نقش بسیار بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند لذا باید شخصیت این عالم بزرگ انقلاب برای نسل جوان به خوبی و بیان نشود./۱۴۰۰/

ارسال نظرات