۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۳۳۵۵۳
فرمانده انتظامی قم مطرح کرد؛

جزییات حادثه حمله به یک طلبه در قم/ تکذیب فوت مضروب

جزییات حادثه حمله به یک طلبه در قم/ تکذیب فوت مضروب
فرمانده انتظامی شهرستان قم ضمن تکذیب خبر فوت طلبه مضروب، به تبین جزئیات حادثه پرداخت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، فرمانده انتظامی شهرستان قم در پی وقوع حادثه برای یک روحانی اظهار داشت: صبح امروز در پی وقوع یک فقره تصادف منجربه جرح بین یک دستگاه خودروی تیبا و دو نفر عابر پیاده در خیابان شهدای قم، راننده خودروی تیبا که اهل قم نیز است بعد از تصادف و پیش از خارج شدن از خودرو، اقدام به خودزنی کرده و سپس با چاقو به یکی از مصدومان حادثه که معمم بود حمله ور می‌شود.

وی افزود: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در بیان علت و انگیزه فرد ضارب گفت: تا زمانی امکان بازجویی از این فرد وجود نداشته باشد نمی‌توان از علت و انگیزه فرد ضارب صحبت کرد.

مختاری با اشاره به این که در برخی از کانال ها خبر فوت این طلبه منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد و افزود: خبر فوت مربوط به حادثه امروز صبح نیست و مصدومین هم اکنون در بیمارستان هستند.

وی با بیان این که فرد ضارب هم در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار داد گفت: تا زمانی امکان بازجویی از این فرد وجود نداشته باشد نمی توان از علت و انگیزه فرد ضارب صحبت کرد.

ارسال نظرات